The other day my lovely friend Julia and I wanted to enjoy the great weather in beautiful Vienna and I asked her to take the pictures for my first outfit post.
She made a really good job (she was very patient with me) and I think, next time we should take some close ups from the accessories
I have to admit, that I was a little insecure, because I didn’t know how to move and look, but as I saw the pictures on my notebook I was really proud about the great pictures we took and what’s much more important to me: we had a lot of fun – THANK YOU, JULIA!!!

~~

Letztens wollten meine liebe Freundin Julia und ich das tolle Wetter im schönen Wien genießen und ich habe sie gefragt ob sie die Fotos für meinen ersten Outfit Post macht.

Sie hat ihre Sache wirklich mehr als gut gemacht (sie war sehr geduldig mit mir) und ich finde wir müssen das nächste Mal auf jeden Fall noch ein paar Close Ups von den Accessiores machen um den Post zu verbessern.
Ich muss zugeben, dass ich etwas unsicher war, weil ich nicht wusste wie ich mich bewegen und wie ich schauen sollte, aber als ich die Bilder auf meinem Laptop sah, war ich sehr stolz auf die schönen Bilder die wir gemacht haben und was noch viel wichtiger ist: wir hatten dabei viel Spaß – DANKE, JULIA!!!

Jacket / Jacke: GUESS
Shirt: Allude
Scarf / Schal: H&M
Pants / Hose: H&M
Clutch: DIY (seen here)
Earrings / Ohrringe: Pierre Lang
Ring: Pandora
Sunglasses / Sonnenbrillen: Souvenir from Carinthia
Shoes / Schuhe: Zalando (seen here)